Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne www.za-ples.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Ponudnik je Za ples, prodaja opreme za ples, Alica Vrunč Krejačič s.p.
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne www.za-ples.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:
Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku na voljo naslednji tehnični koraki:
Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Pred potrditvijo naročila je uporabniku prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila (s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP) uporabnik od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku so v njegovem profilu na spletni strani ponudnik vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Naročilo potrjeno
Če uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti uporabnika. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka ponudnik pouči uporabnika tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
Potrošnik ima pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR.
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovne dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok 7-10 delovnih dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Dostavo izvaja Pošta Slovenije.
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave se obračunajo v skladu s pogoji poslovanja spletne trgovine Za ples.
Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.
Poštnino za dostavo naročenega blaga plača kupec v skladu s pogoji poslavanja spletne trgovine Za ples.
Vsi izdelki v naši ponudbi imajo 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Za ples, prodaja opreme za ples, Alica Vrunč Krejačič s.p., Obala 114, 6320 PORTOROŽ.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Brezplačna dostava za vsa naročila nad 60€
Artikli na zalogi dobavljeni v enem delovnem dnevu.
Nudimo dodatne popuste za večja naročila.
Kvalitetna in cenovno ugodna ponudba za plesalce.