slovenščinasi
Košarica0Item(s)

V nakupovalni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Za ples so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Kupec se z oddajo naročila za nakup izbranih izdelkov v naši spletni trgovini strinja s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.

Ponudnik omogoča kupcu shranjevanje in reprodukcijo pogodbenih določil in besedila ter splošnih pogojev poslovanja, ki so kupcu na voljo v slovenskem jeziku.

Opredelitev pojmov

Ponudnik je Za ples, prodaja opreme za ples, Alica Vrunč Krejačič s.p.
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne www.za-ples.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

    • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
    • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
    • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
    • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
    • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
    • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
    • način plačila in dostave
    • časovno veljavnost ponudbe
    • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
    • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
    • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno.

       Postopek nakupa

      Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

      V postopku nakupa so uporabniku na voljo naslednji tehnični koraki:

      • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova in uporabniškega gesla, če si je uporabnik že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi Prijava)
      • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
      • izbor izdelka za nakup;
      • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
      • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
      • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
      • izbor načina dostave izdelka (glej tudi Dostava);
      • izbor načina plačila (glej tudi Poštnina);
      • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
      • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

       

      Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

      Pred oddajo naročila je uporabniku prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

      • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
      • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
      • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
      • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
      • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).

       

      Pred potrditvijo naročila je uporabniku prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

      • spreminja izbrani način dostave izdelka;
      • spreminja izbrani način plačila ter
      • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

       

      Naročilo sprejeto

      Po oddaji naročila (s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP) uporabnik od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik  možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku so v njegovem profilu na spletni strani ponudnik vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

      Naročilo potrjeno

      Če uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

      Blago odpremljeno

      Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti uporabnika. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka ponudnik pouči uporabnika tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

      Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

      Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti na dan, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.

      Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca alica@za-ples.si ali na drug način, ki ga omogočajo ostali kontaktni podatki ponudnika. Voljo za odstop od pogodbe mora potrošnik navesti jasno in nedvoumno.

      V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto blago bodisi vrne na naslov ponudnika (Alica Vrunč Krejačič - Za ples s.p., Obala 114, 6320 Portorož). Kupec mora najkasneje v 14 dneh po obvestitvi ponudnika o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.

      Potrošnik odgovarja samo za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora vrniti izdelek v originalni embalaži. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

      Če potrošnik odstopi od pogodbe mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

      Potrošnik skupaj z izjavo o odstopu navede svoje osebne podatke (osebno ime in kontaktne podatke). V primeru odstopa od pogodbe ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.  Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik. Pri prodajni pogodbi lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.  Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga ponudik prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga takega blaga običajno ni mogoče vrniti po pošti.

      Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

      V primeru, da je bil za plačilo naročila (ali za del vrednosti naročila) uporabljen darilni bon, se v primeru odstopa od pogodbe potrošniku vrne bon v enaki vrednosti, kot jo je imel bon ob oddaji naročila.

      V primeru, da je bila pri oddaji naročila uporabljena promocijska koda za popust, se potrošniku v primeru odstopa od pogodbe vrne popust v obliki nove promocijske kode. Potrošniku se vrne le vplačani znesek.

      Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, ki ga določa 135. člen ZVPot-1:

      Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah:

      1.      o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

      2.      o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

      3.      o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

      4.      o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

      5.      o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

      6.      o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

      7.      o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

      8.      o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

      9.      o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

      10.   sklenjenih na javnih dražbah;

      11.   pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

      12.   o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

      13.   o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:

      –  je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,

      –  je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in

      –  je podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena tega zakona.

      Seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga

      a.) Opredelitev neskladnosti blaga

      Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga:

      • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
      • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
      • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
      • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

      Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost:

      • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
      • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
      • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
      • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
        • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
        • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
        • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

      Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

      Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.

      b.) Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga

      Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

      Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, bo prodajalec o tem pisno obvestil potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

      V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz ZVPot-1, upravičen da:

      1. Zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med:
        • popravilom blaga in
        • zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom.
      2. V določenih primerih potrošnik lahko zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, in sicer:
        • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
        • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
        • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
        • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

      V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

      Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

      Plačilo

      Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR.

      Dobavni rok, dostava in poštnina

      Podatki so na: https://www.za-ples.si/dostava

      Veljavnost ponudbe

      Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila.

      Varnost

      Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

      Komunikacija

      Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

      Arhiviranje pogodb

      Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Za ples, prodaja opreme za ples, Alica Vrunč Krejačič s.p., Obala 114, 6320 PORTOROŽ.

      Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

        • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
        • pošiljatelj mora biti jasno razviden
        • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
        • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

         

        Obravnava pritožb in reševanje sporov

        Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med ponudnikom in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež ponudnika.

        Skladno z zakonsko ureditvijo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi: http://ec.europa.eu/odr. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

        Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Družba zagotavlja učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je potrebno poslati na e-poštni naslov alica@za-ples.si. Ponudnik bo stranki v 5 delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdila prejem ter obvestila stranko o poteku in trajanju pritožbenega postopka.

        Brezplačna dostava*

        Brezplačna dostava za vsa naročila nad 60€

        Hitra dostava

        Artikli na zalogi dobavljeni v enem delovnem dnevu.

        Ponudba za skupine

        Nudimo dodatne popuste za večja naročila.

        Vse za ples

        Kvalitetna in cenovno ugodna ponudba za plesalce.